onsdag 20 maj 2009

Tjockis med långt liv!


Ena dagen har jag gått ner 1,5 kg, nästa upp 2... inte är jag så nöjd
med resultatet, men det beror nog på den något svala motivationen.
Trots att jag VET hur bra jag mådde för ett år sedan, för 5-6 kg sedan,
så tycker jag spegelbilden är helt okej. Men jag ska kämpa vidare!
Lägger in en högre växel från och med nu!
Jag behöver mer vatten, mer motion.
Och mer giviktkoll!

Gjorde ett ålderstest som gav ett positivt reultat!
Tjolahopp! Jag kan bli gammal, riktigt gammal!
Och blir jag inte det så verkar det som jag njuter av
de år jag får! Här kan du också testa dig:
http://www.dugamladufria.com/medicin/agetest2.html


3 kommentarer:

  1. Vågar mej inte på sånna test ;)
    Du, tack för tipset på Oopsiesarna...de var ju jättegoda....med bär och grädde på.
    Ja det e jag som har ritat headern på min blogg, det e min stora hobby att illustrera och rita karikatyrer.

    SvaraRadera
  2. Hej
    jag gjorde testet, jag kan bli 97år, det är inte så tokigt bara man får vara frisk

    Kram Helen

    SvaraRadera
  3. Jag gick ner tre förra veckan och nu upp ett! Snacka om att tappa motivationen! Lika GLAD sdom jag var förra veckan, lika bedrövad blev jag då jag ställde mig på vågen idag!...suck...

    Nåväl, de det där med hallonen (lät nyttigare än att säga det där med grädden ;o) ) ser förbaskat GOTT ut!!!

    Ha en BRA dag!

    SvaraRadera