torsdag 9 april 2009

Fika.....

En skärpt dag, vad det gäller mat.
Om det inte vore för OM! Om man går på stan
med maken, han får för sig att vi ska fika, uteserveringarna har öppnat
och jag hittar ljuvligt goda mackor på Lindahls! Visserligen åt jag bara halva
mackan men känner mig för dagen misslyckad ändå.
Skärpte dock till mig så till middag fick jag köttbullar, gräddsås och lite broccoli.

Ledig fyra dagar. Ska ta mig tusan ut och vandra före frukost!
Jag VET att det ger finfina resultat på vågen!

Stegräknaren har hängt på höften hela dagen, med spänning läste jag av den i kväll.
0 steg. Jäklars...batteriet är slut! Så då blir det en prommis till Clas Ohlson också.

2 kommentarer:

  1. Deppigt med 0 steg..mina blev bara typ 6400 idag..Hoppas kunna bättre på det under morgondagen..
    Ha en skön påsk! Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Men så irriterande med 0 steg! Stegräknare borde hojta till innan de gör helt slut på batterierna.
    /Yvonne

    SvaraRadera