måndag 6 april 2009

Sesamfisk


Till middag blev det fiskfiléer, panerade i sojamjöl, ägg och sesamfrön.
Recept från giviktkoll.
Detta kan jag verkligen rekommendera!
Remouladsås till och den improviserade jag fram av sånt som
fanns i kylen.
1 dl turkisk yoghurt, 1 dl majonnäs, 10 hackade skivor ättiksgurka
och lika många syltlökar.

I övrigt har det också varit en bra GI-dag.
Ägg till frukost, kotlett till lunch, ½ våffla till mellanmål.
Fika med "gubben" när jag kom hem, då tog jag en nötbrownie
och en ruta mörk choklad.

Strax över 10000 steg visar stegräknaren, det får duga.
En bra dag, som sagt.

2 kommentarer:

  1. vad kul att det börjat bra! :)
    Även jag är med i BU och ser här nedanför att vi har ganska precis samma mått. Samma mål också kanske?

    SvaraRadera
  2. Hej, hej och TACK så mycket för den goda browniesen idag!! Kram Åsa

    SvaraRadera