lördag 4 april 2009

På gång!





Nu jädrar ska här bli andra bullar! Alltså inga bullar alls!


Jag ska upp på GI-banan igen. Här kommer jag att berätta om hur det går för mig, vad jag äter, hur jag mår, några recept, några bilder mm.


Bakgrund: våren 2006 gick jag över till GI-kost, gick snabbt ner 12 kg och miste 23 cm runt magen. Höll vikten till hösten 2008. Då började jag jobba igen och tappade bort mig bland nygräddade mellanmålsbröd, gratänger och såser redda med mjöl.


Nu ska det bli ändring på det! Jag vill kunna knäppa jeansen utan att ta i så jag blir blå. Fettvolangerna som hänger över byxlinningen gör jag mig gärna av med.


Start i dag! Frukosten bestod av 1 kokt ägg och 25 g räksallad. Ett enda ägg!
För att det var allt som fanns.
1 Finn Crisp, 75 g lax och en kopp te till mellanmål.

Å nu ska jag ut och leta efter Ashberg och Fylking!
De ska anlända till Tyska torget kl 12 i dag.

-------------------------------------------------------
Dagens matintag:

1 ägg, 25 g räksallad
1 Finn Crisp, 75 g lax
1 grillad kycklingklubba
20 g blåmögelost
100 g stekt fläsk, ½dl gräddsås med lök, 2 dl wokgrönsaker.
1 wiskey, 2 glas rödvin

-------------------------------------------------------
Steg i dag: 6200
Vikt: 66,7 kg, midjemått: 87cm

-------------------------------------------------------
Summering:
Alldeles för lite promenader.
Maten har varit okej, men inte bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar